Älska frukost!

God morgon på er!

Har precis ätit frukost (kokt ägg, youghurt med banan, musli och kokos) och sitter nu och sippar på mitt kaffe! Mmm.. frukost är underbart!

Något kul (om än mystiskt): Ni vet ju att min TV strejkat.. har gjort hur många nya kanalsökningar som helst utan resultat! Bara den där "SÄTT I ANTENNKABEL".. Nu på morgonen iaf skulle jag dra ut antennkabeln för att se vad det var för någon slags sladd jag ska köpa.. Men, den satt fast! Jag slet och drog mig svettig, men den vägrade lossna! (mycket konstigt).. Så jag gav upp och tänkte "TV-jäkel, du får en sista chans att visa vad du går för". Gjorde ytterligare en kanalsökning, och VIPS så är kanalerna tillbaka. MYCKET KONSTIGT.

Nåväl.. jag är glad när jag åter kan se mina 6 nyhetssändningar per dag! (har något slags nyhetsberoende.. älskar nyheter, på TV, på internet, i tidning)..

Ska strax iväg för grupparbete hos Anna med Camilla och Linda!

Ha en toppendag!

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är någon som vill dig något och jag är säker på att den är en vänlig själ.=) Har du sett bilderna från Ida och Simons? Jag måste berätta om sista bilden sen i så fall!!!!Hade toppen kram kram

2009-05-06 @ 16:04:25
Postat av: Emma

Ja jag säger ju att det är någon som vill dig något men jag vet också att det är en vänlig själ=) var det Ida och Simons bröllop du såg från?jag måste berätta om sista bilden så fall.Hade toppen kramkram

2009-05-06 @ 16:14:27
Postat av: Anonym

här verkar det också vara någon som spökar för den hade inte laddat upp det första inlägget=)

2009-05-06 @ 16:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0