Effektivitet och coreboll.

God dag kära, kära vänner!

Hoppas ni mår bra så här en dag innan fredag! Jag mår toppen! Har nyss hävt i mig en kopp kaffe och skrivit grupparbete.. känt mig riktigt effektiv den timmen jag suttit här! Har varit på skolan idag med Anna och Linda och finslipat på vårt arbete.. börjar arta sig! Äntligen! :)

Nu är det jag som ska iväg för att träna coreboll tillsammans med Anna. Ska bli riktigt skönt att köra ett pass som inte är så konditionskrävande.. känner mig trött i kroppen! Men träning är ju alltid bra.. så det här passet blir perfekt en dag som denna!

På lördag ska ju jag åka till Emma i Borran! Kom precis på att jag inte bokat biljett än (alzeimers hej!). Dags att göra det.. hinner inte nu, men påminn mig gärna ikväll!

Vad mer roligt? Jo att det är kval nr 2 till Eurovisionfinalen ikväll! Gissa vem som kommer sitta bänkad!? :)

Nu måste jag byta om! KRAM!




Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej!

Tack :)

Det blir Finspång i sommar för min del! Känns skönt att få vara hemma, ha lite ledigt och jobba lite!

Du kommer också att komma hem till Finspång, eller?

2009-05-14 @ 20:28:12
URL: http://pajjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0