Emspems imorgon!

Hej på er!

Ligger helt apatisk i soffan.. haft föreläsning mellan 9 och 16 idag.. hade tagit med kläder för att träna efteråt, men orkade verkligen inte! Min kropp är trött, jag är trött.. så tror helt enkelt att det är bra med en lugn hemmakväll! Har bunkrat upp med choklad och grejer så det går ingen nöd på mig inte! :)

Imorgon ska jag till Emma ju! Ska bli jättemysigt! Ska också bli fint väder, underbart! Imorgon kväll är det ju också Eurovision final! WIIIE! Måste tittas på, missa inte för Guds skull! Ska bli toppen med lite Emmasällskap, det var ett tag sen.. <3

Vi kanske hörs senare ikväll!












Jag bju´r på´t! :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Härliga bilder!!!Ses imorgon puss och kram

2009-05-15 @ 21:06:56
Postat av: Jenny

Fan vad söta ni är!! Pussar till bägge mina tjejer..

2009-05-18 @ 09:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0