EUROVISION 2009!

God kväll, god kväll!

Har suttit med plugg i 3 timmar och är ÄNTLIGEN färdig med min del! JAA! Skönt! :)

Har spenderat helgen i Borås! När jag kom till Borran igår så mötte Ems upp mig med picknick! Sedan spenderades några timmar i parken! Hur skönt som helst! Sedan var det ju dags för Eurovision! (ÅRETS HÄNDELSE!) Som jag längtat!! Mycket bra startfält i år, skulle vilja säga det bästa (någonsin?)! Så mycket bra musik! Emma och jag förde protokoll och betygsatte alla bidrag.. hade typ Ukraina, Azerbadijan, Turkiet, Rumänien och Grekland på topp 5! (GO EASTSIDE! "Malin din gamla öststatare som Johan kallar mig) Efter mer lyssnade så har jag fortfarande dessa i topp 5, men med annan rangordning! Numer är Rumäninen nr 1, så bra låt! :) Gissa om vi ska skaka rumpa till den i sommar! ;)

Grattis till Norge som vann förresten! Den låten tyckte jag också var bra, så jag är nöjd! Så skönt att för en gång skull inte bli upprörd och förbannad över vinnaren! Och Malenas 21:a plats, vad säger vi om det? I DON´T GIVE A SHIT! Jag sa ju redan från början att låten var stört dålig! Å nu fanns det ju massa annan bra musik, så mig gör det inget! Visst att det varit kul om Sverige vann, men visste ju med den låten att så icke skulle bli fallet!

Nåväl!
Nu tänkte jag ge mig ut på en promenad för att rensa skallen lite..!

VI hörs senare!




Till Ems. <3

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja, eller hur! Skönt att få ladda upp batterierna hemma igen!

Utbildningen går bra. Det är kul och spännande! Känns helt rätt :) Jag är klar i januari!

Hur går det för dig, när är du klar??

2009-05-18 @ 11:48:05
URL: http://pajjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0