Fejnbesök från Östergötland!

Hejsan!

Japp, väntar på att mamma å pappa ska komma snart! Jag har donat här med paj, kladdkaka och lite mer städning! Här ska man visa sig från sin bästa sida såklart! :) "titta mamma å pappa. Er dotter kan baka, laga mat, städa.. med andra ord ta hand om ett eget hem. Se så väl ni uppfostrat henne"! :)

Idag har jag haft seminarie i skolan.. var väl helt okej! Kändes som man pratat om det vi diskuterade ett antal gånger förut.. men men, alltid lär man sig något nytt! Om inte annat är jag gärna där för att lyssna på Tomas.. man fastnar i allt han säger.. han skulle kunna prata om träplankor och spik, jag skulle sitta fastklistrad och lyssna fascinerat!

Imorrn blir det liseberg! Hoppas vädret bli bättre!

Ha en fin fredagskväll! (och helg om vi inte hörs!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0