Froooooot. Doooonaaatts!

Hej på er!

Blev på jättebra humör när jag läste min underbara Jennys kommentar! Kunde inte varit bättre.. kommer hem, seg efter lång dag, trött och orkeslös och så möts jag av den! Tack babe! Skrattade som tusan :) Åh! saknar er!

Haft en riktig långdag idag.. hann med ett träningspass efter skolan, dock ett inte så jobbigt pass! Men ändå.. bättre att träna nåt än inget iaf!

Känner att det är dags att tagga till nu! Så nu ni.. nu är det jag som ska njuta av de här sista veckorna innan skolan slutar! Inget att deppa över ju!? :) Pepp pepp!

Mer pepp blir det ju av att det är massa bra på TV ikväll.. lite mindre pepp över att allt det bra är samtidigt! Det är ju min favoritdoktor, House på ena kanalen och Eurovisionkval på andra! (ja, jag har tre kanaler att välja på!).. What to do? Får bli att blippa mellan kanalerna helt enkelt! (å jag är medveten om att jag sagt att Malenas låt är den sämsta ever.. men va tusan, man är ju ändå svensk och måste såklart heja på sverige! Om inte annat finns det säkert massa bra öststatslåtar med.. Shake å trummor å sånt.. ME LIKE!)

Puss på er!



Sveriges bidrag  - hiss eller diss?

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha vad jag skratta när Börje började=) Lika kul nu när jag läser det!!Hade toppen kram kram

2009-05-12 @ 22:17:10
Postat av: Emma

Titta nu är det redan onsdag kväll och bara typ en vecka till Ricki kommer=)och om tre dagar får jag träffa dig!!!Det går ju galnat det här=)Puss och kram hoppas du haft en toppen dag!!!

2009-05-13 @ 19:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0