Jag vill hålla kvar den känsla jag har..

.. att jag älskar..! Har nyss kommit hem från en fyra timmar lång körövning och har som vanligt huvudet fullt med sång och musik! Sista rycket nu innan konserten på fredag! KOM FÖR TUSAN!

Redovisning och opponering gick bra idag! Skönt att ha det klart! Har även varit och gjort MR på mitt knä.. det var en riktig skräckupplevelse kan jag säga! Fick åka in i en sån där stor maskin, som tur var stannade dom innan huvudet hann in! PJUH! Sen fick jag ligga där i ett jäkla oväsen (tur jag fick lurar med musik) i sisådär 20-25 minuter. Kändes som en evighet.. jag är ju inte big fan av små utrymmen så att säga. Man fick ju inte ha smycken på sig (magnet ni vet!) men det var tydligen ok att ha min förlovningsring kvar.. så jag låg där i godan ro med armarna inne i maskinen och när den drog igång kände jag hur det plöstligt stack och vibrerade i fingret där jag hade ringen.. så bara att ta ur armen och ligga med den över huvudet! SJUKT OBEHAGLIGT!

Nu är det klart iaf och får invänta besked! Slapp ta sprutan jag var förvarnad om, underbart! Hade nog inte pallat det.

Ska hoppa i säng nu, måste sova.. blev inte många timmar inatt.. tar alltid några dar att vänja sig vid att sova själv igen. Imorgon är det plugg som gäller för hela slanten!

Sov gott med er!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Härligt att din utbildning också går bra! Ja, tiden går så fort verkligen! Vi är precis inne i ansökningsprocessen inför aspiranten nu. Så det är intervjuer med de län som man sökt till och blivit kallad till intervju. Jag har sökt Östergötland och vill gärna hem, men man vet ju inte så jag är beredd att flytta för att få jobba med det jag vill. Hur har du tänkt dig sen? Vill du också hemåt?

Kram

2009-05-26 @ 18:52:07
URL: http://pajjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0