Kristi himmelfärd

God förmiddag!

Hoppas ni mår bra?! Själv var jag uppe redan innan åtta idag.. tog mig ut på en promenad, men AJ tusan vad mitt knä inte mår bra idag! Ska ju träffa Anna på gymmet kl 12, får se hur det blir med det!

Är mitt uppe i tvättning och ska snart ta fram dammsugaren och dra ett varv här inne! I dessa stunder (när det är dags att städa) är jag mycket lycklig att jag bor på endast 33 kvm! Hur sjutton ska det gå med städning när man bor i ett hus sen!? Shit vad jobbigt!

Annars går jag mest runt och väntar och längtar på att Rickard ska dyka upp här! SKYNDASKYNDA! :)



Kommentarer
Postat av: anna

Jag missdade visst inlägget före :) Då är jag mycket nöjd, hehe... hälsa Ricks

2009-05-21 @ 13:30:45
URL: http://goescrispy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0