Lovestory.

Hej på er!

Halvligger i soffan och funderar på vad jag ska ta mig till härnäst.. Någon idé att börja dammsuga och dona? Har plockat och städat lite, men har inte riktigt ork att göra det andra jobbiga.. (dammsuga och moppa). Hm.. kanske sparar det till morgondagen!

Idag har vi varit duktiga i vår grupp och gjort opponeringen som vi skulle! Så nu är slutet nära vad gäller detta grupparbete! Har också hunnit med att träna! 

Imorgon tänkte jag ge mig ut på en promenad rätt skapligt, har förhoppningen att ta mig ur sängen kl 8.00! Har också bokat tvättstugan, måsta tvätta lakan och handdukar å sånt.. Har även bokat in en sväng på gymmet med Anna kl 12. Får se när herr Karlsson behagar dyka upp.. Kan ju inte stå på gymmet och lyfta skrot (ha, tjena) när han kommer och plingar på dörren!

Nu ska jag titta på nyheterna!

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0