Mammi & pappi!

Hej på er!

Sitter och smuttar på en kopp te! Var jättelänge sedan jag drack te, men gott är det! Känns som det är något man dricker mer på hösten och vintern! Konstigt.. varför är det inte så med kaffe?

I alla fall..! Haft en fullspäckad dag.. träning, grupparbete, handling och städning! Måste förberedas inför mamma och pappas ankomst imorgon! Åh så mysigt det ska bli! Skönt att äntligen få bli "barn" igen.. så fort dom är här, eller jag är hemma, så behöver jag inte lyfta ett finger.. det donas, fixas och styrs med allt så att deras lilla dotter ska ha det bra! Å vem gillar inte det!? Tror lätt att det blir så när man är yngsta barnet.. man kommer alltid vara den där "lilla".. men jag klagar inte! (Gör du Martin?!) :)

känner mig inte trött direkt, men borde ju sova liksom.. ska upp tidigt imorgon och ha seminarium. Känner mig inte direkt förberedd.. menmen.. det går nog bra ändå hoppas jag!

Näpp! Nu blir det till att göra något (gå igenom alla bloggar för femtioelfte gången).

Kram och godnatt!





Mammi & pappi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0