Man klarar sig tydligen utan TV?

Hej på er!

Ja, min TV har fortfarande inga kanaler.. och jag lever än! Det värsta är att jag missar nyhetsmorgon till frukosten! Men.. ska åka och köpa en ny antennkabel när jag får tid!

Har hunnit med en ordentlig sväng på gymmet, är riktigt trött nu! Ska ju snart till Brännö också.. och sol är det nu! underbart! :)

Såg förut, en höggravid ung tjej som stod och rökte som en borstbindare..! ÅH, sånt gör mig så förbannad! Hur tänker dessa personer? Fattar man inte att det är farligt för barnet? Det får ju inte direkt de bästa förutsättningarna för ett friskt och bra liv..! Är cigaretterna viktigare än att få ett friskt barn?

Hm.. ska fixa lite. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0