Ojojoj!

Hej på er!
Ser att det var extremt länge sen jag uppdaterade er om läget! Blir så när man är hemma, har inte tid helt enkelt!

Nu är jag i alla fall tillbaka i Göteborg och försöker få ordning på min TV samtidigt som jag lagar matlåda till morgondagen! När jag satte på min TV så finns inga kanaler! Bara att göra en ny sökning trodde jag.. men INTE! Då säger den med ilsket röda bokstäver: "INGEN STATION FUNNEN. SÄTT I ANTENNKABEL". Men den är ju för fan i!! ÅHHH! Teknikens värld.. I HATE IT!

Nu ringer klockan i köket och säger att mina grönsaker är klara (ja, jag fick ta vad jag hade i frysen.. sommargrönsaker och en gammal fisk).

Hörs snart igen.
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0