Pluggpluggpluggpluggpluggpluggpluggplugg....

God morgon på er!

Har precis avnjutit mitt morgonkaffe tillsammans med äggmacka! Inte dumt inte.. har varit jätteseg nu på morgonen.. har haft svårt att ta mig upp tidigt i flera dagar.. idag klev jag inte ur sängen förrän typ nio! ILLA! Har inte heller orkat tagit mig ut på en promenad.. vad händer? Tänkte att jag kan gå en senare, efter lunch brukar man bli lite seg! Ska ägna dagen åt plugg.. sista tentan går av stapeln om exakt en vecka. SÅ NU ÄR DET SERIÖST PLUGG! Åh.. orka, har typ noll motivation.. men men.. nedräkning till sommarlov har börjat.. 7 dagar kvar! :)

Dags att ta tag i det nu då. Vi hörs senare!

KRAMAR
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0