Regn!!?

God morgon på er!

Usch, inte kul att vakna av att det spöregnar ute! Men antar att det behövs regn också!? Skulle träffat Natalie på gymmet kl 8.00, men då jag inte somnade förrän halv två inatt så sov jag lite längre.. Ska snart åka iväg istället. Har inte tränat på en vecka (förutom promenader och cykling, men vet inte om det räknas?).. Så dags att ta tag i det igen!

I eftermiddag ska vi till Brännö med alla personalvetare.. hm, har en känsla av att det inte kommer komma så mycket folk i detta väder!

Hann inte med att blogga något igår.. hade ju skola mellan 9 och 16, därefter stämrep, så var inte hemma förrän efter halv tio! Fattar inte varför jag hade så svårt att sova? Aja..

Nää, nu ska jag bege mig till gymmet!
Vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0