Tjoohoo! :)

God morgon på er!

Jag är på strålande humör, trots vädret! Har varit ute och gått en sväng och ska snart bege mig till Anna för grupparbete! Sorry för dålig uppdatering under gårdagen (ingen alls) men detta berodde på att jag åkte hemifrån 07.20 och kom hem 23.30, ork fanns inte då!

Efter heldag i skolan igår mötte vi upp Cathrine, vår mentor, för en fika och snack! Som vanligt mycket givande! Därefter blev det middag hemma hos Anna tillsammans med the eagles. Underbart! Det var länge sen nu.. Och så mycket som jag skrattade igår, det var länge sen!

Anledningen till mitt strålande humör är att Rickard kommer hit imorgon! Just nu struttar jag omkring på små rosa moln och ser endast gott och godhet! Ingenting ska få mig att tappa detta humör..! Nu ska jag ju få träffa Anna, Camilla och Linda dessutom, pricket över i:et! :)

Nu ska jag fixa och dona!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0