Toppenhelg!

Hej på er!

Har haft en underbar helg tillsammans med mamma & pappa! I fredags hade ju jag styrt upp käk.. mamma hade med vin och vi hade en mysig fredagskväll! Lördagen spenderade vi på Liseberg! Mamma och jag gillar ju att åka.. inte pappa, men tro det eller ej, vi fick med honom upp i Balder! :) Han var så nöjd att han var tvungen att köpa bilden på oss! :) Vi tre åkte också Kållerado & mamma och jag passade på att testa den nya, Hanghai och Kanonen!

På kvällen var vi ute och käkade på Meze.. helt underbar mat! Rekommenderar er att gå dit och käka! Otroligt gott och prisvärt, jätteportioner och trevlig service, kan det bli bättre?

Idag har vi tagit sovmorgon och gått på stan en sväng.. har införskaffat mig ett par nya sandaler.. bild kommer!

Nu är jag åter själv.. var riktigt deppig när dom åkte, så var tvungen att bege mig till Anna & Johan.. klarade inte av att komma hem till en tom lägenhet! Men nu är jag hemma igen.. ska gå och lägga mig snart, upp och grupparbeta imorgon.

Sov gott !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0