Underbar helg!

Folket!

ligger efter med bloggningen sisådär 3 dagar! Men som alltid när jag gör det så har jag ju mina skäl!

har spenderat en UNDERBAR helg med Rickard och mina vänner! Haft det helt toppen! Har hunnit med lite shopping (mest rickard, jag fick bara 2 nagellack!), mycket lunchande och fikande, förfest, utgång, en tur i botaniska, ännu mer mat och massa mys! ÅH! varför går en helg så fort?

Sitter i min ensamhet nu.. förebereder morgondagens opponering, men har ingen ork! Ska skriva ihop något nu, kan ju vara på tiden! Upp tidigt imorgon för en förmiddag med redovisningar och opponeringar av alla gruppers projekt!

Måste skriva nu!

KRAM!




Min farvorit från Botaniska!

Kommentarer
Postat av: anna

Ni är så söta.. ;) när blir det bröllop?

2009-05-25 @ 21:29:12
URL: http://goescrispy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0