Välförtjänt paus.

Den karibiska köttfärssåsen blev utomordentligt god! Ni måste testa! Akta er dock när ni river ingefären, jag slant och rev mitt finger istället. Och herre jösses vad blod det blev.

Nu är jag värd en paus efter allt pluggande. har utifrån sammanfattningar och anteckningar gjord ytterligare en överskådlig sammanfattning av 4 böcker! tycker det är bästa sättet att lära sig, att skriva, skriva å sammanfatta!

nu ska jag gå och köpa ett mors-dagkort till min underbara mamma! Kan ju inte vara hemma och fira, men min käre bror skulle fixa något! :) Tänkte också köpa mig ett linne i pastellfärg (för jag har ju inte redan shoppat ett par haremsbyxor -hakat på trenden och I LOVE IT, och en tunnika/klänning).. detta är dock till för konserten imorgon! Dresscode: Vitt och pastell! Har vitt, men har inget pastell!

Måste kila så jag hinner lite mer plugg sen!
Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Linda

va kul att du gilla köttfärssåsen o att den till och med blev reklamförd på bloggen!

puss på dig min älskling

2009-05-31 @ 19:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0