Die schule.

Sitter i skolan och väntar på att dagens föreläsning ska börja! Har sjuk tråkigt, orkar inte ta mig för att plugga eller något annat vettigt, så jag bloggar istället. Klockan ringde tidigt, redan 6.30.. Sjukt omotiverande att gå ur sängen när det är kolsvart ute och kolsvart innte. Dock blev jag genast lycklig och slängde mig ur sängen när jag kom ihåg att jag satt upp adventsstjärnor igår! Hur mysigt är inte det att tända dem, tända ljus, dricka kaffe och äta frukost i mörkret till nyhetsmorgon! Då blev allt genast mycket roligare och min dag hade inte kunnat börja bättre!

Kära vänner. Jag hoppas ni är medvetna om att det är första advent på söndag? Det är massa som måste hinnas styra upp! Stjärnor, stakar, ljus, bak! You name it! När är det tänkt att jag ska hinna baka lussekatter egentligen? Shit. Måste typ ta ledigt från skolan för att hinna med allt! :) Har för övrigt en hel del saker på schemat under slutet av november och december.. här är några av dem:

* Sjunga på eknomernas diplmering
* Födelsedagsfest för Olivia och Tess
*
Gå på Rent
* Luciatåg x2
* Julbordskryssning
* Födelsedagsfest för Natta
*
Julkonsert
* Besök av familjen
* Seminarie x4
* Grupparbetet och en massa plugg

Utöver detta måste jag ju hinna med att njuta av julen! Men tror att det kommer bli en bra decembermånad!

Har tänkt att ta vaccinet mot svininfluensan imorgon.. Om jag törs vill säga!

Nä, nu är det snart dags för föreläsning! Vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej sötvännen!! Glöm inte BILDER.. over and out

2009-11-25 @ 23:19:06
Postat av: Malin

Jenny! Kamera är hos Rick! Men så fort vi ses igen lovar jag att bilder från vår crossåkning kommer upp! :)

2009-11-26 @ 07:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0