Född med otur eller bara fredag den 13:e?

Men hallå! Varför har jag sån otur!?

Ni kanske vet (eller inte) att jag, Rickard och Anna gav deras föräldrar biljetter till Riverdance i bröllopspresent. Tanken är att vi alla ska åka till Oslo, bo och umgås med Anna och alla gå på denna fantastiska upplevelse (hoppas jag!) som jag velat gå på i hela mitt liv! Å äntligen! Den 16:e januari bär det av. Tentan skulle vara på måndagen, så allt var kirrat! MEN! Idag säger någon "Åh, typiskt att tentan är på söndagen".. WHAT?! Nu ligger tydligen vår tenta på söndagen den 17:e oktober, dagen efter riverdance, mellan 9-13. Jaha. Finns det några tåg/bussar/flyg hem sent på lördagen? NEJ. Finns det några tåg/bussar/flyg hem på söndag svintidigt för att hinna till tentan? NEJ. HELT JÄKLA OTROLIGT.

Fuck this day.


Kommentarer
Postat av: anna

What? Malin seriöst? kan de ha en tenta på söndagar? herregud, det är inte möjligt :(

2009-11-16 @ 17:22:47
URL: http://goescrispy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0