Första advent

Idag är det första advent och man får tända ett ljus i adventsstaken. Det har jag också gjort..samtidigt som jag fortfarande lider av sviterna från sprutan i fredags. Febern håller i sig (om än dock lite lägre temp), och bölden på armen har blivit lite värre. Stor, röd, stenhård böld.. Börjar också ana en antydan åt det blåa hållet.. Har fått en ihållande värk i armen som stigit upp mot nacken. Nu får det väl ändå ta och ge sig snart!? Men hörde att de som reagerar starkt på vaccinet är de som antagligen blivit riktigt dåliga om man fått svininfluensan. Så i så fall är det ju bra att jag tog vaccinet.. Har proppat i mig värktabletter nu så hoppas att värken lättar lite!

Nu ska jag göra lite plugg och så Greys Anatomy-reprisen på TV! Försöker hålla mig positiv trots att jag missar glöggmyset hos Linda.. :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0