Grissprutan

Hej på er!

Fy säger jag bara! Var och tog vaccinet mot svininfluensan igår.. idag har jag haft feber, frossa och känt mig allmänt hängig! Har dessutom spytt 3 ggr imorse och har en stor röd böld på armen.. ! jäkla skit! Roligare kan man ju ha en lördag liksom!! Har roat mig med att sova sisådär 14 timmar. När jag inte sovit har jag kollat på Scrubs. Effektiv dag. Borde plugga men har noll ork till detta. Hoppas jag blivit frisk tills imorgon!

Nåväl. Igår var det födelsedagspartaj x2 i lägenheten mitt emot! mycket trevligt! Orkade dock inte följa med ut så gick in och la mig istället.. och tur var väl det!

nää.. nu ska jag forstätta kurera mig.. Borde äta något.. har druckit ett glas oboy, ätit en banan och en isglass. Eftersom min mage är helkass så finns inget av detta längre kvar i min kropp.. ! Så ska samla kraft och ork till att bre en macka eller nåt.

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0