Hellllloooo

Hej på er!

Sorry för dålig uppdatering under helgen! Men ni vet ju varför, har haft min fining här ju! Då vill man inte blogga! Men nu är jag åter ensam så.. nu finns tid! Helgen var UNDERBAR!
Winnerbäck var kanon, enligt mitt tycke iaf! Jag som gillar hans depplåtar! Heaven 23 tog överpriser men var mycket gott!

Lördagen sov vi till 11 ! (å jag som får panik om jag sover längre än nio!!), Rickard bakade scones, vi tog en snabbsväg på stan, Rickard borrade upp hyllor och lampa, vi åt sushi, fikade, lagade mat, kollade film och somnade i soffan! helt underbart! Behöver jag säga att jag har världens bästa Rickard!? :) Så skönt att ha kavlitetstid tillsammans, utan massa måsten och krav! Så som det ofta blir när jag är hemma i Fimpen.. så mycket man måste hinna med då.. ! Men nu fick vi verkligen tid att umgås bara vi. Kan säga att det behövdes! Så på onsdag åker jag hem igen, tillsammans med Anna, för att stanna till söndag! :)

Nu sitter jag här och fixar till det sista på artikeln som ska vara inlämnad imorgon.. Har tränat A-box med Anna (Träningsvärk på intågande), gjort lite sahlgrenskajobb och ska snart sätta mig in i och läsa case till morgondagen!

nä ni.. har en del att fixa här!
Vi hörs snart igen!



Min bästaste bästa! <3


Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh, vad roligt!!

Och nu fick jag en till blogg att läsa.

Hoppas allt är bra med dig!!

Kraam Sanna

2009-11-02 @ 21:31:41
URL: http://stenback.blogg.se/
Postat av: mirja

Oh vad fina ni är! Tack för din fina kommentar!

2009-11-03 @ 00:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0