JAG HATAR TRE!

Alltså, jag är egentligen inte en människa som brukar känna så mycket hat. Jag kan ogilla folk och saker, men hat..? Det är nu en extremt stark känsla. MEN! PISSföretaget TRE hatar jag något enormt. Finns det något annat företag som kan göra allt fel JÄMT? Hur många gånger har inte jag suttit i telefon de senaste veckorna för att ingenting någonsin blir rätt? JO EN JÄKLA MASSA GÅNGER! Och så ringde jag då, vad jag trodde skulle bli mitt sista samtal, för att styra upp abonnemangs- och nummerflytten, förra veckan. Och vad säger då den äckligt trevliga människan till mig? "Jag förstår att du är upprörd, men nu gör vi så att ditt nr flyttas över nästa vecka. Jag lägger in om detta så det sker automatiskt, du behöver inte tänka på något mer". OCH som jag trodde på denna kille, igen. Jaha, när jag nu vaknar denna regninga onsdagsmorgon står detta på min telefon: INAKTIVT USIM. Tack för den din jävla idiot! Alltså jag är så förbannad ! HUR svårt kan det vara att göra något rätt? HUR kan 5 olika personer göra fel gång på gång? HUR fungerar 3:s rekrytering, har dom inga krav på vilka de anställer? HUR kan folk medvetet välja att ha sitt abonnemang hos tre? AAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0