Jag vet vem jag är när jag är hos dig

Shit vilken effektiv dag jag haft hittills! Imorse var jag uppe och simmade, har städat, pluggat och lagat mat! Inte illa måste jag säga! Snart dags att gå till skolan, föreläsning 13-15. I eftermiddag blir det spinning med Annis och ikväll...BONDE SÖKER här hos mig med mina finingar!

Annars är det inte mycket jag har att berätta för er.. Julen närmar sig och jag smygstartade med att sätta upp ett stjärndraperi i fönstret! SÅÅ mysigt är det nu hos mig! Har sånna julkänslor, så jag måste nog smyga upp något mer! Har hört det ryktas om julpyssel i veckan!? Är ju faktiskt bara 6 veckor kvar till jul nu! Om man börjar nu får man ju njuta mycket längre av allt! :)

Nej ni! Nu måste jag göra mig i ordning!

Måste tipsa er att lyssna på Melissa Horns nya skiva Säg ingenting till mig. Fantastisk!



För er som inte vet så har jag klippt mitt långa hår (okej, typ 4-5 cm!) och även en lugg till det! Dock har luggen redan blivit för lång så måste snart klippa den igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0