Juletid.

Rent spotant känner jag att det varit lite mycket gnäll från min sida här i bloggen. Kan bero på att jag haft några motgångar på sistone. Men istället för att gnälla kan jag berätta något skoj istället.

Som till exempel att julen startat här i Göteborg. Gårdagen spenderades i trevligt sällskap med pepparkaksbak och glöggdrickande. Till detta spelades såklart julmusik! Nu är det mindre än 6 veckor kvar till jul! Så om ni ska hinna med att njuta är det dags att ta tag i alla bestyr nu! Här har det börjat pyntas så smått.. ! Lite kul måste man ju få ha i höstmörkret!

Något annat som varit kul är att jag var och lyssnade på en föreläsning med Blondinbella på Handels häromdagen. Hon är grym den tjejen alltså. 19 bast och åstadkommit sjukt mycket! Mer driven person får man leta efter! Själv är man 23, lever på lånade pengar och drivkraften är för tillfället nere på noll. Men det funkar ju inte att det finns två blondinbella liksom. Jag är stolt över min få men trogna läsare!

Kära vänner. Har spenderat hela kvällen i soffan med täcke, tända ljus och popcorn tillsammans med endast mig själv. Och gissa vad? Det var helt okej! Trivs nog rätt bra i mitt eget sällskap ändå och tur är väl det.

Nu ska jag sakta förflytta mig till sängen, den ser mycket inbjudande ut.
Imorgon ska jag träffa Micke och Farah som är här och hälsar på!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0