Julklappskväll.

Hej å godkväll!

Nyss hemkommen från julklappskväll! Mycket trevligt med vin, snittar, kör och goodiebags! Inte illa! Två klappar inhandlades dessutom..! Inte illa alls.

Har idag varit effektiviteten själv (?). Grupparbetat hela dagen, dels i storgrupp och dels med bara Annis. Mycket bra grejer åstadkom vi måste jag säga! Just nu är jag INTE effektiviteten själv.. har insett hur sjuuukt mycket det är att göra innan jul och är stressad som aldrig förr. Min stress tar sig för stunden i uttryck att jag ligger helt apatisk på soffan och förmår inte att röra ett finger. Däremot tänker jag sjukt mycket på vad jag borde och skulle behöva göra istället. Hm. Konstigt det där.

Har känt mig lite småkrasslig under kvällen.. och rätt gissat visade tempen på en förhöjning, dvs 37,5. Måste sova bort detta nu, har INTE tid att vara borta från morgondagens seminarie (som jag förvisso inte kommer säga en vettig sak på?).

Okej. NU måste jag förbereda.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0