Julmys!

Ytterligare en kväll som gått i julens tecken! Glögg, pepparkakor, skumtomtar, nonstop, clementiner och såklart julmusik ! Åh vad jag älskar julen! Och vet ni vad det bästa är? Att det är mer än en månad kvar att njuta! UNDERBART! Har såklart haft fint sällskap här ikväll (har inte suttit i min ensamhet och mofflat godis och druckit alkoglögg om ni nu tror det! Även om det såklart skulle vara fullt möjligt att så var fallet) iform av Linda och Jessica!

Imorgon är det jag som tar mig till skolan för ett seminarie, sedan lunchmöte med min projekgrupp och därefter sätter jag mig på tåget som ska ta mig till nordligare breddgrader!

Nä ni. En god idé att göra innan det är dags att sova är kanske att packa? Eller varför inte diska? Hm.. vi får se! Nu säger jag godnatt här på bloggen så hörs vi!



Gottis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0