Kändistätt i Sverige!

God morgon!

Dålig uppdatering under helgen, i know! Har befunnit mig hemma i Fimpen och bara tagit det lugnt! Välbehövligt! Har umgåtts med Rickard, familjen, Emma, Jenny & Börje + kids! Kan knappast bli bättre!?

Är rätt trött idag.. Tåget var nästan 2 timmar försenat igår.. JÄKLA SJ säger jag bara.. gött är ändå att jag får tillbaka pengarna för biljetten. Värt! Igår när jag satt på stationen i Hallsberg och förbannade SJ struttade Carl-Jan in, glad i hågen. Det muntrade upp mig för stunden! Och i fredags mötte Anna och Jag Claes Månson som strövade Vasagatan fram. Och häromdagen såg jag en tjej som var med i Tre kronor. Ujujuj. Nu har jag sett kändisar så det räcker för i år! :)

Nu är det snart dags för grupparbete och sedan föreläsning!

Hörs sen!


Kommentarer
Postat av: olliholli

VA?????!!!! Haru sett en i tre-kronor, faen vad fubb. Vem vare? prästen, frisk, bimbo, tell me! (Kirrade du en autograf? Du vet att jag är besatt av såpakändisar) Mvh, jag har andravenyn autografer på kylen.

2009-11-25 @ 13:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0