My heart still beats for you

Hej på er!

länge sedan nu! Har tillbringat långhelg hemma i Fimpen; onsdag - söndag. Underbart! Passat på att fira en himlans massa saker.. ! 25-årig bröllopsdag, födelsedag och fars dag! Världens bästa pappa (min alltså!) blev uppvaktad med pompa och ståt! (fryst köpetårta och kaffe!) Tänker på vilken tur man har som har haft en bra uppväxt (även om man var skitförbannad då för att man inte fick vara ute sent och ränna på nätterna, supa skallen i bitar, sova över hos Rickard, ja ni vet!) med världens bästa föräldrar! Undrar när jag senast sa det till dom? Påminn mig, jag ska skicka ett kort till mina päron där hemma!

Idag har jag hunnit med en simtur, föreläsning och stämrep. Nu ligger jag med magont efter att vräkt i mig för mycket popcorn. Imorgon blir det plugg och intervju med ett gäng läkare på Östra.

Nä ni.. borde sova snart om jag ska upp och simma tidigt imorgon bitti.. men Scrubs lockar ju också! :) Får sova igen i helgen!

Skickar med er en helt underbart låt med Anna Ternheim.




Mitt känslotillstånd karaktäriseras för tillfället av bergochdalbana. Men det är väl så livet är.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Din bra uppväxt, har mycket att göra med din alldeles övertrevliga bror!

2009-11-10 @ 16:49:23
Postat av: Malin

Du menar att jag blivit härdad och övat upp mitt tålamod av att lyssnat på dödsmetall varje dag i 10 år!? :)

2009-11-10 @ 21:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0