Pjuh.

God morgon!

Hatet är som bortblåst! (Härligt att man inte är långsint!) Pratade med en jättetrevlig säljare på tre som fixade allt åt mig! Så nu är jag åter kontaktbar!

Vädret har spårat ur i denna stad.. Regnregnregn och åter regn. Lägg till storm så har du en vanlig höst i Göteborg.. Igår fick jag gå i spöregnet med mitt paraply ihopfällt. Logiskt? Nej, bara en vanlig höst i Göteborg.

Nu ska jag alldeles strax möta upp Anna för lite konditionsträning på gymmet. Hurtigt värre! Sedan ska jag försöka läsa lite till inför morgondagens seminarium, vara med på liveintervju (dock publik!), köpa glögg och lite sånt! Imorgon åker jag hem! <3

Nä, nu ska jag dra på mig träningskläderna!

Vi hörs!







 Bästa träningsbuddyn! :)


Kommentarer
Postat av: Petra

fredagkväll med oss hoppas jag!?

2009-11-19 @ 11:19:55
Postat av: Anna

Haha, vilka fina bilder du hittat. =) Puss på dej!

2009-11-21 @ 17:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0