She who dares to stand where I stood.

God morgon vänner!

Har varit uppe sedan innan sju och har hunnit med att simma, läsa två case, baka scones, duschat och påbörjat packning! Älskar att gå upp tidigt, man får ut såå mycket mer av dagen då! :)

Ska iväg till skolan om en stund.. Lämna in artikelanalysen och ha fyra timmar diskussion kring casen vi gjort. Sen vänner, sen är denna kurs slut! Och nu tänker jag njuta av lite ledighet hemma i Fimpen! (att den nya kursen börjar på torsdag tänker jag ge blanka i!) och ikväll blir det födelsedagsmiddag hos älskade Cammi med alla mina finingar! UNDERBART! :)

Åh! Imorgon åker jag ju som sagt till fimpen med Annis!

Nu måste jag fortsätta med packningen!



Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vill oxå vara ledig=( men inte har precis fått en gruppuppgift som ska var klar nästa fredag och som typ är lika stor som vi hade på en helkurs. blää jag om sett framemot att bara få vara i Fimpen men inte det kommer få bli plugg istället så j*vla typiskt!Alla man ska hinna träffa=( Duktig du är som går upp så tidigt, själv satte jag klockan på åtta men kom inte upp förrän tio. Hoppas du får en kanon dag många kramar

2009-11-03 @ 10:32:19
Postat av: johan

tur att du skriver att du har duschat med, så folk inte börjar tro att du är smutsig.

2009-11-03 @ 19:46:47
Postat av: Malin

Ja Johan, man vill ju inte vara som DU!

2009-11-04 @ 00:53:53
URL: http://maelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0