Vad är oddsen?

MEEEEEEEEN!

Imorse när jag vaknade och undrade varför jag inte fått någon operationstid för mitt knä än, tänkte jag "Vad typiskt om jag skulle få tid samma dag som konserten, höhö".

Idag damp kallelsen till operation ner i brevlådan "Du är kallad till operation den 16:e december, vilket GIVETVIS är samma dag som vi har vår julkonsert och som min kära mor, far och mormor ska komma ner och titta på. Det var väl ett helvete med den här hösten! Dessutom är operationen i HALMSTAD. Tack för det.

Nu är det ju så att det är väääldigt svårt att ändra på tiden.. det står till och med i brevet att de har begränsade möjlighter att ändra tid.. och det passade ju bra att göra den precis innan jul så jag har lovet att vila på, eftersom det tar ett tag att rehabiliteras. Men suck. HUR GÖR JAG?

crapcrapcrap.


Kommentarer
Postat av: anna

Det är så sjukt! Att såna saker alltid ska klaffa. puh

2009-11-13 @ 15:04:14
URL: http://goescrispy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0