Åh.pepp pepp!

God kväll!

Behöver lite peppning om jag ska orkar sätta mig med den engelska boken en liten stund innan det är dags att sova! Måste verkligen, hinner inte läsa något imorgon då jag ska till ortopeden på fm och på em är det stora seminariet! Känner mig lite smått skräckslagen inför det.. Att ha ett seminarium på 168 sidor engelsk litteratur (vilken är tänkt att man ska ha hunnit läsa efter dagens föreläsning som slutade 16).. HUA!!

Har haft Anna och Johan här! Vi invigde löprundan här i Johanneberg! Mycket bra, dock tror jag att jag lider av ansträngningsastma (eller så är jag sjukt otränad).. Nåväl, man måste ju börja någonstans! :)

Skulle skruvas hyllor och fixas lampor här.. Dock var man tydligen tvungen att inneha en slagborr för att få hål i dessa väggar, vilket jag inte har (äger inte ens en vanlig borr! Det enda som finns i min verktygslåda är en hammare som min kära far inhandlat åt mig).

Nä, läsa var det.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0