Ångest.

Ja, usch! Ångest över den borttappade/bortslarvade/glömda kameran på fredagens insparksfest! Hade varit helt okej om det bara varit min kamera, men nu är det ju min och Rickards kamera! Och när vi köpte den så agerade Rickard helt rätt (även om jag inte höll med då) när han sa: "Malin, vi måste köpa med en försäkring om den här kameran ska hanteras av dig". Mm.. han är klok min Rickard. Nu håller jag tummarna för att någon vänlig själ ska ha hittat den på festen! Det tråkiga är alla finfina bilder som finns på kameran och som ej lagts över på dator! Nåväl, vi får se, bara att hoppas den kommer tillrätta!

I alla fall.. Igår var jag schleten och ägnade dagen åt att äta onyttiga saker (choklad, pommes, bullar mm) och slappa i Anna och Johans soffa framför Sex and the City! Kan det bli bättre!? Smått ångest idag, så måste försöka ta mig till gymmet sen!

Nu ska jag ta tag i disk och städ här hemma!

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0