Bondesöndag!

Hej igen!

Nu känner jag för att blogga lite igen! Har hänt en massa saker sedan sist, vilka jag inte tänker gå närmre in på här! Nu är det nya tag! Vi blickar framåt i denna blogg! Inte älta skit som hänt tidigare!

Har haft grupparbete här hela dagen! Innan dess var jag uppe på en timmes powerwalk (INNAN 07.00!) tillsammans med morgonpigga grannar! Lovely! Har börjat få lite rutin på mina morgnar och min träning! Har börjat simma på morgonen! Har som mål att simma 2 (minst) ggr/vecka! Och nu ska jag försöka gå promenader de dagar jag inte simmar! inte illa!

Ikväll är det middag med tjejerna och BONDE SÖKER! Underbart! Denna TV-höst kan helt enkelt vara den bästa! Bonden, Hollywoodfruarna, House, Greys.. Sex and the city-maraton.. nya SCRUBS! WE LIKE!

Nää. nu ska jag se om jag ska göra lite nytta (i form av artikelskrivning) eller se på that 70´s show! Gissa vad det blir!? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0