Don´t be afraid to be young and free

God morgon!

Har ganska nyss gått ur sängen! Skönt med en sovmorgon. Ska om en stund iväg för att träna spinning/krafttag med Anna! Var länge sedan jag körde ett sådant pass.. så jag räknar med fruktansvärd träningsvärk imorgon!

Imorgon är det fredag! Och VEM kommer hit till mig då om inte.. RICKARD! Vi ska ju gå på Winnerbäck imorgon tillsammans med Anna och Johan. Dessförinnan ska vi äta på Heaven 23. Mys! :)

Idag ska jag förutom att träna, skriiiiiiiiiiiiva artikelanalys. Lovely. Tänkte börja redan nu, hinner en halvtimme iaf! :) Först frukost!

Ha en skön dag
!


Kommentarer
Postat av: anna

Härligt! Måste nog ta mig på en Winnerbäck konsert nån gång iaf

2009-10-29 @ 17:48:54
URL: http://goescrispy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Härligt att se att du är på banan igen. Hur var Winnerbäck??. Jag ska se honom i Malmö den 20/11 och jag längtar/karin

2009-11-02 @ 13:34:48
Postat av: Malin

Hej Karin! Är du någon jag känner!? :) Winnerbäck var toppen, det är han ju alltid! Några av mina vänner tyckte det var lite för mycket "depplåtar", men jag gillar det! :)

/ Malin

2009-11-02 @ 19:04:37
URL: http://maelins.blogg.se/
Postat av: Moster Karin

Moster Karin försvann ur texten ( eller om jag glömde det) så det är jag som ska på Winnerbäck ( tillsammans med Håkan)/ moster Karin

2009-11-03 @ 08:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0