Gibraltargatan!

Hej på er!

Sitter i mitt nya hem! Känns toppen, trivs verkligen här trots alla kartonger och allt skräp! Ska försöka röja upp och packa upp allt så snart som möjligt.. dock har vi sjukt mycket i skolan, så jag får väl ta det lite pö om pö.

Var undebart att få träffa Rickard igen! Tack vare mina flytthjälpare, Anna och Johan (Å Rickard såklart!) så blev vi klara relativt snabbt! Superduktiga var dom! Så på kvällen gick Rickard och jag till Meze och avnjöt en god och trevlig middag! Skönt att få kvalitetstid med varandra när man ses så kort tid! 36 timmar på 6 veckor är INTE mycket! Men som Anna sa "Det är ju två timmar om dagen om man slår ut det"..! :)

Måste kila till skolan nu!
Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Anna

36 timmar på 3 veckor var det väl? =)

2009-10-05 @ 22:07:02
Postat av: Malin

Anna - nää! Det var ju 3 veckor innan vi sågs, sedan kom rick hit i helgen och vi sågs 36 timmar, sedan blir det 3 veckor utan att ses! tyckte väl du räknade konstigt :)

2009-10-05 @ 22:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0