Huvudvärk

God kväll!

Har fruktansvärd huvudvärk som vägrar försvinna! Hade ont redan när jag kom hem från dagens seminarium.. lade mig och sov en halvtimme, men utan att försvinna! Sen blev jag nedbjuden till Johanna på linsgryta, DÅ försvann den men är nu tillbaka. Illa.

Okej och nu? Föreläsning mellan 8-11 imorgon. Sedan blir det inspark med kören där temat ROCK står på tapeten! Gissa vem som kommer vara en medlem i KIZZ!? :)

Nää.. borde diska. eller sova bort huvuvärken. Kolla nyheter först bara!

Kram och godnatt


Kommentarer
Postat av: Stina

Jag saknar dig ocksa Malin. Det ar bara for dig att halsa pa nar du kanner for de ;) <3

2009-10-09 @ 06:13:55
Postat av: Emma

Halla! Hoppas allt ar bra i nya laggan!Hur mas ddrt annars?Ska strax bege mig och ata pizza sen blir det att heja fram Sverige pa npgon pub har nere. Hoppas vi kan ses snart nar jag kommer hem hade fint kramar

2009-10-10 @ 18:13:59
Postat av: johan

det heter för fan kiSS, sopa! =P

2009-10-12 @ 20:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0