It just keeps going..

God kväll!

Eller oj! Snarare god natt, klockan är snart tolv ser jag nu! har hållt på med lägenheten hela kvällen! Köket är klart och badrummet är klart.. har skuratskuratskurat och putsatputsatputsat. Shit så tråkigt det är! Men.. ju mer jag gör nu, desto mindre behöver jag göra sen när min kära Rickard är här! Han anländer imorgon kväll.. kommer endast ner för att hjälpa mig flytta.. måste åka tidigt på söndagmorgon för att hinna hem till Sonstorps sista match för säsongen.. Men lite mys ska vi hinna med, har bokat bord på Meze på lördagkväll! Måste ju tacka på något sätt när han efter att ha jobbat en 50-timmarsvecka sätter sig i bilen för att åka hit och hjälpa mig! Min fining!! <3

Min granne ovan lever rövare.. som han (?) gjort de två år jag bott här! Insåg att jag om ca 2 veckor bott här i TVÅ år! Det är lång tid! skönt med lite miljöombyte! Två år på Hisingen kan ta kål på vem som helst! :) Nävars.. har ändå trivs bra här! Men nu när Linda lämnat ön så är jag ju ensam kvar.. ! Så kul är det inte här!

Usch, vad jag pladdrar om massa ointressanta grejer!
Ska ta en koll på fejjan innan jag kryper ner för att titta på Scrubs!

Imorgon vankas kursstart; Kommunikation och konflikthantering. Ska ha läst massa i en engelsk bok. Har jag någon engelsk bok? Är det så att jag beställt den men att den är försenad? Eller är det möjligtvis att jag står på kö för att låna den? NEJ NEJ NEJ på alla frågor. Ingen bok finnes.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0