Jag är inte den som är den.

God kväll vänner.

Jag har haft en väldigt givande dag med övningar i coaching. Har varit mycket lärorikt och roligt. Samtidigt har jag haft en molande känsla av att saker i mitt liv inte är helt okej. Detta har jag nu under kvällen fått bekräftat.. Som ett slag i magen bara.. men samtidigt ett slag som jag någonstans sett i ögonvrån. Dock hann jag inte värja mej, men jag tror det var lika bra det. Jag brukar ju, som ni alla vet, inte vara blyg här på bloggen. Ni känner till det mesta om mig, jag är inte rädd att utelämna mig och mina känslor. Ni vet ju till exempel att jag har sjukhusskräck, att jag tycker kärlek är bäst, distansförhållande sämst och att människor som inte längre finns i min närhet saknas något enormt emellanåt och ofta. Ja, ni vet ju till och med mitt komplicerade förhållande tillsjukdomar och netdoktor.se, att jag i tid och otid googlar efter minsta lilla symptom (oftast påhittat) som kan vara en allvarlig sjukdom. Jag undrar om detta kommer straffa sig sen? Ni vet, han killen med fåren.. som visslade fast det inte var någon varg.. å sen när det väl gällde (vargen käkade upp fåren) så trodde ingen honom.. I alla fall, detta var en parantes och det jag egentligen skulle säga var att alla de saker som är i otakt och inte helt fungerande i mitt liv kommer hållas utanför bloggen för nu. Vem vet, imorgon kanske jag vill lätta mitt hjärta!? Men just nu så ska jag inte tynga ner er med tråkiga och jobbiga grejer, utan försöka vara vanliga glada Maelin.! Oj, vad jag känner att jag kanske förstorar upp saker nu.. Men det må så vara! Just nu känns dom stora! Ni får säga till mig om jag verkar bli alltför bitter eller så här! Sådant kan ju skina igenom menar jag! Det svåra i allt detta tycker jag är att hantera min deppighet! Jag känner liksom inte igen varken de känslorna eller vad känslorna gör med mig (konstant gråtande - konstruktivt och utvecklande? I don´t think so mr!). Men det är väl nyttigt på nåt sätt kanske. Oj. om ni kommit så här långt, då är ni antaligen intresserade av mig och mitt liv. Nu är det slutgnällt för ikväll.

Hoppas ni andra haft en toppendag! Emmis, jag längtar tills du kommer hem! Skynda dig! :)



Kommentarer
Postat av: Emma

Nu är jag hemma i kära Fimpen! Hoppas jag får se på lilla Andreas innan jag åker hem. Hade toppen hoppas vi kan ses snart puss puss

2009-10-16 @ 13:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0