Åh, finfinfinväder..

.. Och jag sitter inne och pluggar! INTE OKEJ! Rent spontant sådär. Samtidigt som jag läser och sammanfattar arbetsmiljöns utveckling så snurrar maskinen i tvättstugan med mina grejer i.. Insåg att jag knappt hade några rena kläder och att jag imorgon åker hem (WIHOO!). Kan vara bra att ha något att ha på sig som inte är nedspillt med hemmagjort pizza, kycklinggryta, köttfärsröra eller kaffe.

Hade faktiskt tänkt göra något mer vettigt av den här dagen.. Som till exempel; gå promenad, dra ner en sväng på stan, städa, fortsätta tvätta och eventuellt träna. Känner att jag borde träna eftersom det inte blir något mer i helgen.. endast 2 ggr på en vecka, känns lite dåligt! Men å andra sidan, jag skulle ju börja med en mjukstart :)

Nä. jag måste fortsätta här!

HEAR YA!


Kommentarer
Postat av: anna

Fint väder= Filt, kudde och böckerna liggandes i parken! Funkade helt fantastiskt för mig, hade ett av mina mest givande studiemaraton där igår! :)

2009-09-10 @ 20:59:52
URL: http://goescrispy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0