Du är oförstörd för mig..

Hej på er!

Ligger i soffan, utslagen efter dagens aktiviteter; skola, coreboll och matlagning.. Borde verkligen pluggat, men av  någon anledning skjuter jag på det.. Ligger mycket hellre i soffan och lyssnar på Lars.. vår älskade Lars! Ingen kan skriva texter som han! Den 30:e oktober ska vi gå på Lasses premiär (av alla konserter han ska göra denna höst) och detta här i Göteborg! Kommer bli toppen!

By the way - om mindre än EN månad tar jag mitt pick och pack och drar till Johanneberg! Nu är det klart och bestämt! SKÖNT! Även det kommer bli toppen (hoppas jag)!

Om ca 2 veckor firar jag och Rickard 9½ år.. ! Det som sedan slog mig var att om endast 6 månader och 2 veckor så firar vi 10 (TIO!!!) år! SHIT! Det är stort! SÅ STORT! Vad gör man då? Detta måste ju såklart firas! Ringde min andra hälft och frågade.. Vi var båda överrens om att detta måste firas på något sätt! Men medan jag tyckte att vi skulle åka iväg på en weekend till exempelvis Paris, tycke min kära, älskade, fina, Rickard att ett restaurangbesök räckte för att fira våra 10 år tillsammans! :) Vi får väl kompromissa, en resa till paris och väl där ett restaurangbesök! Då får ju alla som dom vill! :)

Nåväl.. det är 6 månader kvar till dess.. först ska vi ta 9 ½ år! Det får väl helt enkelt firas nu i helgen när jag åker hem! 2 veckor för tidigt.. men vad göra när man ses alltför sällan?

Nåväl.. TIPS MOTTAGES GÄRNA! :)

Godnatt !


Kommentarer
Postat av: bror

Varför inte åka till england och titta på fotboll? och bjuda med din kära bror förstås!

2009-09-07 @ 23:11:26
Postat av: Malin

Tack för din notering på mitt inlägg. Det är inte 10 år. Vetifan hur jag räknade :D Haha. Det är "bara" 5 år och 4 månader. Hihi

2009-09-08 @ 21:11:02
URL: http://petrified.blogg.se/
Postat av: petra

Herregud Malin 10 år!

Vi firar TVÅ år om en vecka, man ligger ju litegrann i lä!

Puss o kraaaam

2009-09-08 @ 21:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0