Göteborg!

God morgon!

Befinner mig på plats i det soliga (I KNOW!) Göteborg! Anlände runt halv 3-tiden igår och har inte fällt en endaste tår under min vistelse här! Har sysselsatt mig med matshopping, storkkok osv.. Nu har jag nyss vaknat (herre min, vad händer med morgonpigga mig!?) och tänkte mjukstarta mitt hälsosamma jag med en promenad.. det blir dock en lugn sådan, är ju fortfarande lite snorig och hostig! (Igår trodde jag allvarligt att jag smittats av svinflunsan och var beredd  att dö). Men idag mår jag bra!

Nä ni. Fullt upp idag! Möta upp Anna och Natalie (och Cam?) för lite shopping och inhandling av present till Elin. Ikväll blir det middagsmys!! :)

Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0