No fantasy.

God morgon!

Ätit makrillsmacka.. Frukostfavoriten för tillfället! Kan berätta att mina mornar spårat ur.. Förr gick jag ALLTID promenad innan frukost.. hem, kokade gröt och ägg! Medan nu.. sover så länge som möjligt, går inte prommis längre och har gett upp gröt- och äggkokning! Usch. Måste hitta tillbaka till min gamla morgonrutin! Hjälp mig ta mig ur detta träsk!

Ska strax iväg för att informera på ett områdesledningsgruppsmöte på Sahlgrenska/Östra. Lite nervös.. men det kommer nog gå bra hoppas jag! Sedan ska jag hämta lägenhetsnyckel, grupparbeta, träna och flyttpacka lite mer! Usch. Vill sova och vila helst!!

Måste packa träningskläder.
Ha det kanon!


Kommentarer
Postat av: cam

låter som en morgon i min stil baby! och KUL att du uppdaterar! dina trogna läsare jublar från sina datorer! jag kör vågen på tangentbordet - just 4 u!

zeretuyklm

2009-09-30 @ 23:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0