nyheter-ekonomi-sport&väder

Japp.. där här ni min 22-ritual! Måste ju hänga med i svängarna! Så mycket att jag varje morgon noga studerar (minst!) 2 nyhetssändningar + lokala nyheter. Jag läser dagligen Metro och när jag är på gymmet passar jag på att sno med mig GP (vilket påminner mig att jag har en OLÄST GP i väskan!). Jag är med andra ord en nyhetsslukerska! Vissa är ju mansslukerskor, pengaslukerskor. Varför skulle det inte finnas nyhetsslukerska!?

Nåväl. Idag har jag varit i skolan på en tre timmar lång föreläsning. Har hunnit plugga ett par timmar (överdrev jag nu?) och tränat, både 25 minuters crosstrainer och ett corebollpass. (att jag sen tryckt choklad hör inte hit).

Oj då. missar massa viktiga nyheter när jag skriver samtidigt. Får gå och hämta min GP.

Godnatt!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0