Se mig sa jag, hör mig sa jag.

Hej på er!

Tentan avklarad ! Jag tror det gick okej.. men mer än så vågar jag inte säga! Nu ska jag strax iväg på kör. Sedan blir det tentafest! Lugnt för min del dock.. imorgon är det jag som ska sitta på ett områdeledningsmöte på Sahlgrenska och berätta om hösten för verksamheterna! Så det är bäst att hålla sig i skinnet ikväll! :)

Hörrni, lyssna på Du som reser mig på Lasses nya skiva! SÅÅ bra! Tyckte från början att den kändes sådär (skivan alltså) men nu när jag lyssnat in mig lite mer så känner jag JA! :)

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Anna

Blir lite avundsjuk på er som har tentorna lite spritt över terminen! vi har ALLT i december..

2009-09-29 @ 22:46:08
URL: http://goescrispy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0