Tenta.

God morgon!
Tycker ni det är dags för en uppdatering här?! Må hända att det är.. men haft så mycket att göra (?) på sista så bloggen har hamnat längst ner i prioriteringslistan!

Om ca 1½ timme är det dags för arbetsmiljötenta.. Får se hur det går! En av anledningar till att det inte blivit några inlägg här är att jag spenderat all min vakna tid (?) åt att plugga till den! Vi får se , vi får se...

Har redan sjuk träningsvärk sedan poweryogan igår.. Har börjat träna seriös (?) yoga nu, en dag i veckan med Anna. Undrar hur lång tid det tar innan man märker resultat i form av vighet ? Känner mig fortfarande som ett kylskåp.

Har också börjat fixa inför flytten (började igår). Är väl dags då flyttlasset går i helgen! Igår började jag packa och städa ur.. samt en ordentlig rengöring av duschen.

Nä vänner, nu måste jag återgå till min makrillsmacka!

Ha en kanondag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0