Tinas Cookalong!

God kväll!

Ligger i soffan efter en kvällspromenad (fick ta igen för att jag valde att sova imorse istället för att ge mig ut då) och kollar på mitt nya favvoprogram; TINAS COOKALONG! Har alltid älskat Mat-Tina, hon är sannerligen min idol! Om jag inte minns fel finns denna dyrkan även dokumenterad i årsboken från gymnasietiden!? Mmm.. Tina är kvinnan hela dan! WE LIKE!


Annars idag?! Föreläsning, prut/pegasusmöte, träning, lite plugg - mycket facebook. Fy på mig! Men.. det blev bara så! har ju också hunnit laga god mat i form av köttfärssås och spagetti! Till detta kokt broccoli och en avocadosallad! Mat-Tina goes Mat-Malin!?


Imorgon drar jobbet på SU igång.. första intervjun, lite nervös! Skönt att vi är två imorgon iaf.. annars kommer vi mestadels vara ensamma när vi utför alla gruppintervjuer! (kan vara allt mellan 8-25 pers i princip!) Men nu känner man sig inte i "underläge" på samma sätt.. nu är vi inte jobbiga studenter, utan nu är vi ANSTÄLLDA av SU! Härligt! :)


Nu börjar det igen! Vi hörs!
Kram & Godnatt!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0