And I did it again!

God morgon! En underbar dag väntar! Klockan ringde 06.15 och då var det bara att ge sig ut! Och det kändes inte alls jobbigt! Kan kansk bror på att jag gick och la mig 22.30 igår och somnade på direkten. Utökade promenaden med 10 minuter, så gick sammanlagt 40 minuter (i ganska så raskt tempo om jag får säga´t själv). Gött ! Snart har det blivit en vana hoppas jag, och det en vana som jag ska försöka behålla!

Nu har jag tryckt en brakfrukost; äggröra, flingor & mjölk, två glas citronvatten, en köttbullemacka (av egenstekta köttbullar som gjordes igår) och en kopp kaffe. Nu ska jag stå mig för en dag med uppsatsskrivande. Idag måste det skrivas ordentligt, har en deadline vi måste hålla. På torsdag ska vi skicka vårt material till vår handledare inför vårt´möte och då vill man ju gärna att det är något sånär läsligt!

Idag blir det plugg hemma hos Natalie för ovanlighetens skull! Vi överger skolan för en dag.. I vårt uppsatsschema ingår nämligen en lunchpromenad i veckan.. och det är lättare att vara hemma hos någon så behöver man inte släpa med dator och grejer!

Ha en härlig dag kära vänner!


Bästa uppsatspartners!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0